یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی
یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی

بنگ بنگ

متن ترانه ی  bang bang از نانسی سیناترا


I was five and he was six

من 5 ساله بودم و اون 6 ساله
We rode on horses made of sticks

اسبهای چوبی مون رو می تازوندیم
He wore black and I wore white

اون مشکی پوشیده بود و من سفید
He would always win the fight

اون همیشه برنده  بود و من بازنده

Bang bang, he shot me down

بنگ بنگ، اون به من تیر می زد
Bang bang, I hit the ground

بنگ بنگ، من می افتادم زمین
Bang bang, that awful sound

بنگ بنگ، چه صدای توپی!
Bang bang, my baby shot me down

بنگ بنگ، عشق م منو ناکار می کرد

Seasons came and changed the time

فصلها پشت سرهم گذشتن
When I grew up, I called him mine

وقتی که بزرگ شدم بهش گفتم که اون مال منه
He would always laugh and say

 اون همیشه می خندید و می گف:
"Remember when we used to play?"

"اون  روزا که بازی می کردیم یادته؟"

Bang bang, I shot you down

بنگ بنگ، من بهت تیر می زدم
Bang bang, you hit the ground

بنگ بنگ، تو می افتادی زمین
Bang bang, that awful sound

بنگ بنگ، چه صدای توپی؟
Bang bang, I used to shoot you down

بنگ بنگ، قبلنا ناکارت می کردم

Music played and people sang

موزیک نواخته می شد و مردم  می خوندن
Just for me the church bells rang

فقط برا من بود که زنگهای کلیسا نواخته می شدن

Now he's gone. I don't know why

حالا اون منو قال گذاشته اما نمی دونم چرا
And till this day, sometimes I cry

و تا امروز گه گاهی گریه می کنم
He didn't even say goodbye

اون حتی یه خداحافظی هم نکرد
He didn't take the time to lie

حتی یه بهونه هم سر هم نکرد

Bang bang, he shot me down

بنگ بنگ، اون به من تیر می زد
Bang bang, I hit the ground

بنگ بنگ، من می افتادم زمین
Bang bang, that awful sound

بنگ بنگ، چه صدای توپی!
Bang bang, my baby shot me down

بنگ بنگ، عشق م منو ناکار می کرد

ترجمه از خودم

لینک دانلود