یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی
یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی

چگونه توانستیم که آن رویاها را فراموش کنیم؟

 

کارول سماحه و مروان الخوری


دانلود ترانه

 

انتی بعدک حلوة وصرتی احلى

تو هنوز به زیبایی گذشته و حتی زیباتر از قبل هستی

شو هالصدفة مافى احلى

آن لحظه ای که در آن تو را دیدم باشکوه ترین لحظه ی زندگیم بود

وقلبی یشوفک یا ما استحلى

و قلبم دیگر نمی تواند این عشق را تحمل کند

قولیلى کیفک انتی

به من بگو حالت چطور است

 

انت بعدک انت وما بتتغیر

تو هنوز همان هستی و تغییر پیدا نکرده ای

محیرلى قلبى ومحیر

قلب و روحم را پریشان ساختی و خود نیز سرگردان شده ای

وبعدو قلبک طفل صغیر

و هنوز قلبت همچون کودکی معصوم می باشد

طمننى کیفک انت

به من اطمینان بده که حالت چطور است

 

مشی نتذکر عا دروب

دوباره در حال قدم زدن در همان راه هایی هستم که در گذشته از آنها عبور می کردیم

ویمرجحنا الغرام

و عشق همچون تابی ما را به آسمان می برد

لیش بعدنا وکیف قدرنا

چرا از یکدیگر دور شدیم و چگونه توانستیم

ننسى هاک الاحلام

چگونه توانستیم که آن رویاها را فراموش کنیم

یالیل البعدو ناطرنا

هنوز شب در انتظار ماست

عا مفارق هالایام

و دیگر هیچ روزی را از یکدیگر دور نخواهیم بود

 مشی نتذکر عا دروب

دوباره در حال قدم زدن در همان راه هایی هستم که در گذشته از آنها عبور می کردیم

ویمرجحنا الغرام

و عشق همچون تابی ما را به آسمان می برد

لیش بعدنا وکیف قدرنا

چرا از یکدیگر دور شدیم و چگونه توانستیم

ننسى هاک الاحلام

چگونه توانستیم که آن رویاها را فراموش کنیم

یالیل البعدو ناطرنا

هنوز شب در انتظار ماست

عا مفارق هالایام

و دیگر هیچ روزی را از یکدیگر دور نخواهیم بود

 

یاربى تدوم ایامنا سوى

خدایا کاری کن که تا ابد در کنار یکدیگر باقی بمانیم

ویبقى عا طول جامعنا الهوى

و همیشه عشق ما را در کنار یکدیگر نگه دارد

یاربى تدوم یاربى تدوم

خدایا این احساس را تا ابد آتشین نگه دار

یارب نعید هالحب اللى کان

خدایا کاری کن که تمام آن عشقی را که در گذشته نسبت به یکدیگر داشتیم دوباره تکرار کنیم

واحلى بکتیر من الماضى کمان

و حتی زیباتر و باشکوه تر از گذشته این عشق آتشین را احساس کنیم

یاربى نعید یا ربى نعید

خدایا باعث تکرار تمام گذشته ی زیبا بشو

 

بحبک بحب عیونک لما بتحکی

دوستت دارم و چشم های تو را زمانی که با من حرف می زنند دوست دارم

وکیف بترسم هیک الضحکة

و چگونه این لبخند زیبا را به تصویر می کشند

خلی راسک فوقی یبکی

و اگر زمانی اشکی از گونه ات چکید سرت رو بر روی شانه هایم قرار می دهم

واملک هالدنیی کلها

و اینگونه خود را صاحب تمام جهان احساس می کنم

 

بحبک مبارح انت الیوم وبکرة

دوستت دارم تو دیروز امروز و فردای من هستی

اشتقتلک ماعندک فکرة

نمی دانی که چقدر دلم برایت تنگ شده بود

وصعب بعمری تصبح ذکرى

و برایم غیر ممکن است که تو را تنها همچون خاطره ای در فکرم نگه دارم

یاللی من الدنیی اغلى

ای کسیکه از تمام دنیا برایم با ارزشتر می باشی

 

مشی نتذکر عا دروب

دوباره در حال قدم زدن در همان راه هایی هستم که در گذشته از آنها عبور می کردیم

ویمرجحنا الغرام

و عشق همچون تابی ما را به آسمان می برد

لیش بعدنا وکیف قدرنا

چرا از یکدیگر دور شدیم و چگونه توانستیم

ننسى هاک الاحلام

چگونه توانستیم که آن رویاها را فراموش کنیم

یالیل البعدو ناطرنا

هنوز شب در انتظار ماست

عا مفارق هالایام

و دیگر هیچ روزی را از یکدیگر دور نخواهیم بود

 مشی نتذکر عا دروب

دوباره در حال قدم زدن در همان راه هایی هستم که در گذشته از آنها عبور می کردیم

ویمرجحنا الغرام

و عشق همچون تابی ما را به آسمان می برد

لیش بعدنا وکیف قدرنا

چرا از یکدیگر دور شدیم و چگونه توانستیم

ننسى هاک الاحلام

چگونه توانستیم که آن رویاها را فراموش کنیم

یالیل البعدو ناطرنا

هنوز شب در انتظار ماست

عا مفارق هالایام

و دیگر هیچ روزی را از یکدیگر دور نخواهیم بود

 

یاربى تدوم ایامنا سوى

خدایا کاری کن که تا ابد در کنار یکدیگر باقی بمانیم

ویبقى عا طول جامعنا الهوى

و همیشه عشق ما را در کنار یکدیگر نگه دارد

یاربى تدوم یاربى تدوم

خدایا این احساس را تا ابد آتشین نگه دار

یارب نعید هالحب اللى کان

خدایا کاری کن که تمام آن عشقی را که در گذشته نسبت به یکدیگر داشتیم دوباره تکرار کنیم

واحلى بکتیر من الماضى کمان

و حتی زیباتر و باشکوه تر از گذشته این عشق آتشین را احساس کنیم

یاربى نعید یا ربى نعید

خدایا باعث تکرار تمام گذشته ی زیبا بشو

 

نظرات 4 + ارسال نظر
شاعر چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ http://www.bermodachat.com

سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایی داری خوشحال میشم به چت روم منم سر بزنی و از خدماتش بهره مند بشی انجمن و تالاره گفتگو همچنین تبادل لینک خودکار و دهها کتاب آموزشی واستفاده از چت روم
نوشیده ام ز شهد لبانت شراب

که دنیا خیال است و خیال من سراب

تو بنگر به خیال واهی سوال مرا جواب

... خموش شو که دنیا خرابست خراب

نشاط سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام خوبید؟خسته نباشید.سرم شلوغه از ۲۶ هم قراره برم بیمارستان و کلی مکافات دیگه.دیروز رفته بودم نمایشگاه دوتا مهندس کامبیوتر نتونستن یه کامبیوتر و راش بندازن من جفت و جورش کردم تعریف از خود نباشه ولی برا اینکه جلو محمد کم نیارم درمورد کامبیوت یه چیزایی خوندم ولی حیف....
بس اسم دخترتون شیدا خانومه خدا حفظش کنه بابای منم تو کتابخونه اش ۱۱۵ کتاب داره به کتابخونه شما نمیرسه.میسوزیمو میسازیم.

سلام خوبه که سرت شلوغ می شه . بعضی وقتها لازمه ادم سرش شلوغ بشه. تنهایی فکرای ناجور می ندازه تو سر آدم. تعداد کتابها مهم نیست نشاط خانم مهم اینه که چی بخونیم. من کلا ۳ تا کتاب رو پیشنهاد می کنم پیامبر جبران خلیل جبران شازده کوچولو و آذرباد ریچارد باخ. فکر کنم هرچی که توی زندگی یه ادم لازمه تو این سه تا کتاب پیدا بشن. بقیه اش رو دیگه می شه فاکتور گرفت. که البته من خودم وقتی صحبت کتاب بشه اصلا اهل فاکتور گرفتن نیستم

س ح ر چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ http://s-lonelygirl-18.blogsky.com

خیلی جالب بود
بازم بهم سربزنی خوشحال میشم. .

مرسی

شکیبا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

سلام
چه جالب!
عکس صحنه ای از آهنگ بهشت دستان تو اینجاست!

ترانه زیبا بود ممنون....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد