یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی
یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی

چرا؟؟؟


در میان تمام شعارهای خسته کننده و دهان پرکن فیلم 7 دلاور درباره انسانیت و دفاع از حقوق ضعفا و .... یک دیالوگ خیلی باحال پیدا کردم. زمانی که کالورا (ای ولاش) 7 دلاور را اسیر کرد و قصد داشت با گرفتن ضمانت از اینکه آنها در کار او دخالت نکنند 7 دلاور را آزاد کند از رهبرشان هریس (یول براینر) پرسید:

چیزی که من نمی فهمم اینه که چرا آدمی مثه تو باید یه همچی شغلی رو قبول کنه؟ هوم؟ چرا؟

کریس: خودم م متعجبم.

کالورا:نه، یالله! جان من بگو.

جواب کالورا را وین (استیو مک کویین) می دهد:

این مثه جریان کسیه که من توی ال پاسو می شناختمش. یه روز طرف تمام لباساشو کند و با تن لخت پرید روی کاکتوسها. ازش همچی سوالی رو پرسیدم."چرا؟"

کالورا: و؟

وین: جواب داد به نظر می رسه که توی این لحظه این بهترین کاره.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد